Наповнення JS розділу

Добридень, Пані та Панове, завдяки вам вдалося зібрати більше 19тис грн з необхідних 15тис на впровадження JS розділу.

JS розділ вже впроваджено - переходимо до його наповнення і почнемо бігти довгий марафон, адже JS має більше 1100 різноманітних методів, властивостей, подій і т.д., які необхідно описати.

Будемо працювати, і вдень, і вночі, щоб орієнтовно взимку закінчити наповнювати JS розділ!

Ви також можете допомогти нам в цьому. Долучайтеся до нашої спільноти в дискорді - ставайте її частиною і допомагайте нашому розвитку.

Також, підтримуйте нас матеріально.

JS метод Math.cos()

Загальний опис

Math.cos() - це метод об'єкта Math у мові програмування JavaScript, який використовується для обчислення косинуса дійсного числа. Цей метод приймає один аргумент - число, що представляє кут у радіанах, та повертає його косинус.

Тригонометрія є фундаментальною частиною математики, і косинус є однією з основних тригонометричних функцій. У програмуванні ця функція часто використовується для різних математичних обчислень, як-то в роботі з графікою, обчисленнях у геометрії або фізиці та багатьох інших задачах.

Спробуємо розглянути декілька практичних прикладів. Припустимо, ви хочете створити анімацію, де об'єкт рухається по горизонталі в гармонійному русі. Ви можете використовувати Math.cos(), щоб визначити горизонтальне положення об'єкта в будь-який момент часу:

let time = 0;
function updatePosition() {
    let amplitude = 100;  // максимальне відхилення
    let position = amplitude * Math.cos(time);
    // тут ви можете встановити горизонтальне положення об'єкта на основі змінної position
    time += 0.05;
}

Додатково, Math.cos() може використовуватися у комбінації з Math.sin() для обчислення координат точки на колі. Якщо у вас є кут (в радіанах) та радіус кола, ви можете легко знайти координати цієї точки:

let radius = 50;
let angle = Math.PI / 4;  // 45 градусів у радіанах
let x = radius * Math.cos(angle);
let y = radius * Math.sin(angle);

Особливості та прийоми роботи з Math.cos():

  1. Якщо вам потрібно працювати з кутами в градусах, зверніть увагу на перетворення градусів в радіани перед використанням Math.cos(). Формула для цього виглядає наступним чином: радіани = градуси * (Math.PI / 180).
  2. Результат Math.cos() завжди буде в межах від -1 до 1, оскільки це є особливістю функції косинуса.
Нотатка:

Пам'ятайте, що результат Math.cos() завжди буде між -1 та 1 включно. Це може бути корисно для здійснення перевірок під час роботи з тригонометричними функціями.

Порада:

Коли використовуєте Math.cos(), пам'ятайте, що він приймає аргумент у радіанах, а не в градусах. Щоб перетворити градуси в радіани, використовуйте формулу: радіани = градуси * (Math.PI / 180). Приклад:

let degrees = 45;
let radians = degrees * (Math.PI / 180);
let cosineValue = Math.cos(radians);
Порада:

При оптимізації ваших алгоритмів, особливо в графічних застосунках, розгляньте можливість використання таблиць передвирахованих косинусів замість постійного виклику Math.cos(). Це може значно прискорити обчислення, зокрема в циклах.

Порада:

Якщо вам потрібно робити багато тригонометричних обчислень, розгляньте можливість використання інших математичних бібліотек або фреймворків, які можуть пропонувати додаткові оптимізації або зручні функції.

Синтаксис

Math.cos(x)

Параметри

*x

Число, яке представляє кут в радіанах. Для цього числа розраховується косинус.

Return

cosine

Повертає косинус числа x, значення якого знаходиться в межах між -1 та 1 включно. Якщо x дорівнює Infinity, -Infinity або NaN, метод повертає NaN.

Переглядачі

Переглядач

1

1

1

3

12

Переглядач

4.4

18

4

1

Переглядач

0.10.0

1.0

Приклади


У цьому прикладі ми створили інтерфейс для вводу кута у градусах. Користувач може ввести будь-який кут, натиснути на кнопку "Розрахувати косинус", і отримати відповідь у формі тексту, який виводиться під кнопкою.

У цьому прикладі ми створюємо функцію degreesToRadians, яка конвертує градуси в радіани. Потім використовуючи Math.cos(), ми знаходимо косинус для кута в 60 градусів.

// Функція для конвертації градусів в радіани
function degreesToRadians(degrees) {
  return degrees * (Math.PI / 180);
}

// Визначення косинуса для 60 градусів
let angleInDegrees = 60;
let angleInRadians = degreesToRadians(angleInDegrees);
let cosineOfAngle = Math.cos(angleInRadians);

console.log(`Косинус ${angleInDegrees} градусів дорівнює ${cosineOfAngle}`);

Цей приклад демонструє симуляцію руху об'єкта з початковою позицією startPosition та амплітудою amplitude. За допомогою косинусної функції Math.cos() ми можемо створити рух об'єкта вгору та вниз над початковою позицією, імітуючи, наприклад, рух маятника.

let startPosition = 100;  // початкова позиція об'єкта
let amplitude = 50;       // амплітуда руху об'єкта
let speed = 0.05;         // швидкість руху об'єкта

// Функція, яка визначає поточну позицію об'єкта на основі часу
function computePosition(time) {
  return startPosition + amplitude * Math.cos(speed * time);
}

// Демонстрація руху об'єкта протягом 10 секунд
for (let time = 0; time <= 10; time += 0.5) {
  console.log(`Після ${time} секунд об'єкт знаходиться на позиції ${computePosition(time)}`);
}